سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

عیدتان مبارک

خداجون سلام.ممنونم که میای به وبلاگم دردودلما میخونی و دستت را رو قلبم میزاری و آرومم میکنی.


خداجونم سال داره نفسهای آخرش را میکشه ،خدایا اونجوری که دوست داری نبودم ؛اونجوری که باید باشم نبودم گناه کردم؛حضورتو فراموش کردم ؛ غرق شدم  با این همه بدی وقتی صدات کردم جوابمو دادی آرومم کردی به من نوید دادی .خدایا متشکرم

خداجونم کمکم کن کمکم کن اونقدر ایمان قلبیم زیاد بشه که حضورتو ببینم درکت کنم و بهت عشق بورزم.

خداجون  به همه دوستام همه آدما همه غریبه های آشنا  نعمت سلامتی عطا کن و دلهاشونا آسمونی تر از قبل کن.

خدایا ازت میخوام این سقف آسمون دلم جای بره که با هزاران هزار نردبان هم نشه بهش رسید.

خدایا سلامتی .ایمان .شادی .عشق.محبت. وحضور خودت را بر ما ارزانی کن.

سال نو مبارک

سال نو مبارک

سال نو مبارک

دوستتون دارم

بهار

صدایی شنیده میشود

ولوله ای به پا میشود

یکی خانه میتکاند و یکی ظاهرش را می آراید

دیگری با وسواس شیشه خانه را پاک میکند

و آن سو دخترکی لباس نو میپوشد اما نگرانی در چشمانش موج میزند

گریه های دخترک

ترس ِدلهره

یاران همراه اویند

بیماری مادر شادی را از دلش برده است

صدای ناله او  را باد بهاری به همه جا میبرد

...........................


افسوس

افسوس

افسوس

افسوس

به راستی این واژه چیست؟

وموقعی که بودم نمی دانم که بودم کجای این قصه بودم برای چه گوشه این قصه جای گرفتم

و اینک که نیستم باز نمیدانم که چرا نیستم