سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

درک عشق

لحظه ناب دوست داشتن همین الان است قدرش را بدانید.

عشق همین نفس است قدرش را بدانید.

وجود حضرت دوست در روحمان موج میزند.

قدر خودت را بدان که که هستی...

هجوم

من کیستم؟

شاید در نظر تو من یه موجود اضافه ام

یه انسانی که سربار توام

اما اما من خدایی دارم

خدایی که مرا خلق کرده

خدایی که مرا میبیند

خدایی که صدای دل مرا میشنود

خدایی که آرامم میکند

دیوار تنهایی مرا نشکن

ترک برداشت

ترک برداشت

نشکن

نفسهای آخر

شاید امشب سقف آسمون داره نفسهای آخرش را میکشه

شاید این آخرین نگاههای اون باشه به تو به من به اون غریبه ای که اون گوشه کز کرده

شاید دیگه نتونه به نجوای دل گوش بده

شاید دیگه نتونه تسکین دل عاشق باشه

شاید اون فردا بشه عکسی روی دیوار

عکسی بدون احساس با نگاهی تلخ

حلالم کنید