سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

التماس دعا

بین این همه شادی این همه همهمه  جای لبخندی که از شادی ته قلب نشات گرفته باشدکنج لیهای تو خالیست.

بغضی سنگین به قلبت فشار می آورد و حتی نفس کشیدن برایت دشوار میشود.

با مشکلات خود دست به گریبان میشوی

فکر می کنی کسی با حال تو پیدا نمی شود  ولی صدای می آید از آن سوترکه میگوید کاش صدا برگردد و در سکوتی محض دیوانه میشود .

یارب بین این همه نیازمند چه میکنی

اما میدانم که به همه گوش میدهی  و ......

یاحق.

نگاه

دل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  
شاید برای هر کسی مفهوم خاص خودش را داشته باشد 

برای یکی گذرگاه افراد است

برای یکی عرش ملکوت است

برای یکی جایگاه عشق است

و دیگری محل هوس است

نمی دانم چه در این دل میگذرد

وای امشب همه خاطره ها به سمت من هجوم آورده اند

و من هر چه فرار می کنم باز همانند سیل به کوچه پس کوچه های ذهن من حمله می کنند

امان از دست این شبهای دلتنگی

یا حق

غرق در سکوتی تلخ

نهایت یک عشق

نگاهی حزن آلود است که خیره به در می ماند

و می فهمی که عشق نمادی است از خودخواهی

احساس من ،عشق من، و وجود من، همه منیتهایست که پشت پرده عشق پنهان شده است

من در این چهار چوب من با این خلق و خو من با این رمز و راز 

کسی نگفت که تو هم در این قصه جایی داری

ترک کن قصه را

و سهم من از این قصه هجوم دلتنگیست

سیل اشک روانه می شود  آرام آرام 

گونه های خیس از از از باران بی صدای عشق

و باز تنهایی با تو هم آغوش میشود هم آغوشی تلخ ساکت و بی صدا