سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

دیدار

یکی پله پله بالا می ره تا به ملاقات خدا برسه

اون یکی پله اول را رد  نکرده به  هن هن  افتاده

یکی  اومده تا  پله سوم پشیمون شده  داره بر می گرده

و دیگری قدم قدم  اومده بالا اما ابلیس  را دیده

 چه فرقی است بین این آدمها

چه فر قی است بین ان نردبانها

جه فرقی است بین این  همت ها

یا حق


انتظار

همه چیز بوی انتظار می دهد

نگاهها  چشم به راه است

بغض خوابیده در گلو فریاد انتظار را به آسمان می فرستد

اشکها بر روی گونه جاری می شود

و آرام آرام در  عشق  او غرق میشود

یا حق


بازگشت

سقف آسمونم اگه احساس  ازم رخت بسته تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه دست و دلم به نوشتن نمیره تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه دیگه نگاه عاشقم سرگردان و بی دل  شده تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه دیگه مناجات نیمه شب من را میهمان خودش نمی کنه تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه دیگه اشک با تلنگر احساسی از چشمم جاری نمی شه تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه ازت دورم تو مرا ببخش

سقف آسمونم اگه بخواهم بیام سراغت نردبان احساسم را محکم می کنی

دلم برای حال و هوایت تنگ شده

دلم برای آسمون احساس تنگ شده

دلم برای دردو دل  های گاه و بی گاهم  با تو تنگ شده

اینجوری نگاهم نکن که شرمنده می شم

چقدر آغوشت پر احساس و گرم است

برای همیشه مرا در آغوشت نگه دار

یا حق