سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

تردید


شب سرد پاییزی

و نگاهی سردتر از  این شب

سکوت است و سکوت است و سکوت

و دل  همچنان در  جستجو و ترتیب کلمات  مردد است

در خفقان خود گرفتار است نه راه پس دارد و نه راه پیش

دنیای تردید همه جا را پوشانده است

نگاهی مهربان آن سوتر تو را به سوی خود میخواند

اما تو هنوز غرق تردیدی

این روزها

این روزها همه جا هستم

این روزها همه چیز هستم

این روزها همه کس هستم

این روزها من نیستم

این روزها من گم شده ام

این روزها غریب تر از همیشه ام

ان روزها تنهایی داره خفم می کنه

این روزها خنده ام تلخ تر از همیشه است

گریه ام  بی بهانه شده

دقایق

لحظه ها

منت بیشتری به سر من میگذارند

این روزها...........

امان از این روزها

یا حق

راستی این روزها خدا را گم کردم


بازم پاییز

پاییز واسه خودش تو شهر قدم میزنه

و دلبری می کنه

 عجیبه این روزهای پاییزی

......