سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

تو باشی 

تو نباشی 

تو باشی 

تو نباشی 

تو باشی 

تو نباشی 

منم نیستم 

منم هیچم 

منم سیرم  از همه دنیا

     

دل

دل 

میدونی میخوام باهات چیکار کنم 

میخوام قابت بگیرم بزارمت توطاقچه  

بعد گردو خاک که گرفت شیشه قابت 

برت دارم بزارمت تو پستو ی خونه  

قایمت کنم 

جوری که خودم هم پیدات نکنم  

. یا حق  

گپ

امشب میخوام با خدا یه کم حرف بزنم  

خدا رو برنگردون ازم 

یه نگا بندازبهم 

ای بابا  ازم دوری نکن 

باشه باشه مودب حرف میزنم 

اما نه بزار راحت باشم 

اگه راحت حرف نزنم  بغض خفم میکنه 

خب 

من از تو دور شدم  

تو نمیخوای بگی  دلم براش تنگ شده  

میگی ؟
چرا نمیای فریاد بزنی  

چرا با ایما اشاره میگی 

من نمیفهمم 

من ایما  

من اشاره حالیم نیس 

دستما نگیری میرما 

تهدید نمی کنم  

اما اعلام میکنم 

خدااااااااااااااااااا 

من دیگه زبون بارونت را نمیفهمم 

این واسه من فاجعه است  

تقصیر خودمه؟ 

باشه من مقصر 

اما تو چی  

تو چرا ......... 

بی فایدس تو هیچ مقصر نیستی  

اما فقط این رابگم من به جز تو کسیا ندارم 

هوام را داشته باش 

یا حق