سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

من گم شدم

تا حالا شده نتونی بگی چی تو دلته اما خودت مطمئنی یه عالمه حرف داری ومثله یه مرغ سرکنده خودتو به هر دری میزنی که آروم بگیری یه همچین حسی دارم .دلم می خواد سرمو بذارم رو شونه خدا و اون آروم دستشو بکشه رو دله کوچولوم آروم تو گوشم نجوا کنه بهم بگه تنها نیستم بهم بگه چقده دوستم داره .دلم برا خدا تنگ شده میدونم پیشمه میدونم کنارمه اما من گمش کردم دنبالش میگردم گریه میکنم صداش میزنم اون پیشمه جواب میده اما من نمیشنوم ............. یکی دستمو بذاره تو دسته خدا از این سردرگمی از این بی پناهی نجاتم بده.

یادم اومد به این جمله دکتر شریعتی که میگه :سرمایه هر دلی حرفایه که واسه نگفتن داره.میرم تو فکر که یه عالمه سرمایه دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
afsen!! جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

خیلی قشک و شاهراه بود. بهت نمیاد بتونی اینقدر قشنگ بنویسی!

وحید شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

آفرین خیلی قشنگه احساس پاک و دوست داشتنی دعا می کنم خوش و موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد