سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

چشم

پشت چشمهای به رنگ عسل دنیایی عظیم  نهفته است دنیایی که تنها روزنه اش به بیرون چشم است؛ دنیایی که با تمام ابهت و بزرگی خودش را در پشت چشم پنهان کرده. 

و من نمی دانم کیست که از پنجره چشم من بیرون را نظاره می کند !

و نمی دانم کیست در پس این چشمها در میان جمعیتی آشنا؛سرگردان به هر سو سرک می کشد  و آرام ندارد ! 

و نمی دانم کیست در پس این چشمها مرا ترک میگویدو خود به ابدیت می رود! 

و نمی دانم کیست  در پس این چشمها که با دیدن رقص پرستوها به اوج لذت می رسد ! 

و نمی دانم کیست که به جای من زندگی می کند به جای من می خندد به جای من می گرید و رها تر از همیشه عاشق می شود ! 

نمی دانم ولی شایددختر زیبایست که دستان ظریفش رازیر چانه قرارداده و و با دلی عاشق به دنیال معشوق خود از پنجره چشم  به دنیا خیره شده؟؟؟؟؟؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ

زیبا بود. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد