سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

سقف آسمون

آسمون دله هر کسی یه سقفی داره سقفه آسمونه دله شما تا کجا بالا میره؟

جشن پاییز

عروس قشنگ پاییزی من ،

عروس هزار چهره هزار رنگ من ،

توئی که تنها یی و من که عاشق توام

دیشب که جشن عشق در خیابانهای پاییزی به پا بود من ترسیدم  ،ترس  ازآنکه عروس من عشقش را به پای دیگری داده باشد.

با نسیم پاییزی هم قدم شدم  وقتی عروسم را کنج خیابان دیدم اشکم سرازیر شد عروس زیبای من همچنان عاشق ،زیبا پر ابهت مانده بود.

عروس من عاشقانه در جشن عشق پاییز با حس من همراه شد

چه با شکوه بود نگاه عشقمان

چه با شکوه بود لحظه همنوایی با جشن پاییزی

و باد خنک پاییزی که همه عروسان  خیابان را به رقص در آورده بود.

دوستت دارم عروسک پاییزیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
میناو من دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

عروستون اومده لباس سفید عروسی تنش کنه .
پاییز هم تموم شد . امروزم اخرشه . یادت نره جوجه هاتو بشماری .
یلداتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد